onsdag 3. september 2014

Ut på tur må ein ha med strikk :)


 Me var fem damer som skulle på tur. Noen meir strikkevante enn andre. Eg fekk eg lyst å sy dei kvar sin strikkepose med bomullsgarn oppi.  Så no skal det strikkast klutar........


Eg måtte bare prøvestrikke litt...


Min pose


Klar for flytur og ventetid på flyplasser:)


Oppskrift på klutane fann eg her på Tove Fevang sin blogg


Kanskje det blir nokre resultat av klutestrikkingen som eg kan vise neste veke. 
Ut på tur aldri sur og aldri utan handarbeid.

Klem 
Lilla dør

7 kommentarer:

  1. Så flott, Kari. Riktig god tur. Klem

    SvarSlett
  2. Aldeles herlig. Jeg vil være veninna di. Hi hi.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt å få ei slik flott turgåve, dei er heldige! God tur!

    SvarSlett
  4. Dette hørtes kjekt ut ...... god tur til dokke :-) eg gle meg til neste fredag .... Klem

    SvarSlett
  5. Kjekke fargerike vesker. Stilige stoff. God tur!

    SvarSlett
  6. Lur reisegave. Da har alle noe å holde fingrene i :)

    SvarSlett
  7. Det var en hyggelig gave :) Kos dere på tur! Klem

    SvarSlett