mandag 8. september 2014

Moldetur


 Eg var så heldig og fekk være med på ein konferranse i Molde i sist veke. Molde er ein flott by og den viste seg frå ei fantastisk flott side. Stilt, klar ver og sola var innom og.


 Seilet låg fanstisk flott til nede ved sjøen. Hadde nesten følelsen og være ombord i ein båt:) når ein såg ut.

Her er frå frokostbordet og morgonkaffien. 
Fantastisk:)))))



 Var innom Husfliden i Molde der dei selde desse fine Molde-vottane. Eg kjøpte med meg oppskrifta. Så no kan det bli rosevottar istaden for selbuvottar til vinteren. Fine var dei iallefall.



Strikkeposane med klutestrikk vart ivrig brukt på reisa og i ledig stunder. 




Her er produksjonen fotografert på Flesland medan vi venta på siste flyet heim etter to lærerike og jille dager i Molde.

Klem
 Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Flott i Molde! Ffantastisk strikk! Kunne tru du berre strikka!
    Helsing Gunvor

    SvarSlett
  2. Vi har hytte ved Atlanterhavsveien. Derfor kjører vi ofte forbi Seilet med ferga. Alltid et yndet fotoobjekt.Klutene ble fine da.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er vakkert i Molde, selv om det er Kristiansund som er byen vår fra jeg bodde på Nordmøre. Fine votter også, og for en klut-produksjon!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Enig i at Molde er en fin by, men kan vel ikke si annet siden det er byen min ;) Du fikk fanget "den blå byen" med bildene dine :)

    SvarSlett