søndag 21. september 2014

Haust på terrassen


 I helga fekk eg rydda litt på terrassen og laga litt hauststemning.
Tok fram igjen haustvimplane og mugrugane som eg sydde for nokre år sidan. Har brukt dei inne dei andre år så dei har helde godt på fargen. 


 Dei kom godt fram no når eg har skifta farge på huset.


 Haustfargane er fine og varme. eg trivst godt med dei.


 Pionen har fantastisk fine fargar på blada, irrande rødoransje.
I pilkorga mi har eg hortensia frå hagen .


 Ittala "julekrusa" mine passa perfekt inn i haustmiljøet.
Herleg å kunne nyte kaffikoppen på terrassen forsatt. Godt med tak over.




Ha ei flott haustveke og nyt fargane!

Takk for kommentar og tilbakemeldinger. Det varmar og gir inspirasjon.

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta! Ja, her er det høststemning så det holder. Nå lakker det og lir her, frost i natt igjen, verandamøblene er kommet på låven og blomsterpottene er tømt og vaska. Snart pakker jeg kofferten for 14 dager på Kreta,. selvfølgelig med garn og pinner både i kofferten og håndbagasjen.

    Ha en fin tirsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett