fredag 10. oktober 2014

Kursførebuingar:)


 Denne veka har det blitt mykje sying og andre kreative sysler:). Til helga er det kurshelg i Florø.


 Litt fleire modellar eller / og nye idéer





quilta litt snøfugg


 Også vart det gjordt ferdig litt fleire snømenn....eg trivst veldig godt saman med dei:). Denne karen er klar for snø og ski:)))
Fekk fatt i snømaling hjå Lissi Design på Jærhagen og den må jo testast ut.



 Materialpakkar til snømennene er klare


Ha ei goé helg!
Eg  gler meg til Vestlandstreffet i Florø.
Kanskje me treffast der???

Takk for mange tilbakemeldinger og oppmuntringar i dei siste blogginnlegga det varma.

Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Blir et spennande kurs. Kos deg. MR

    SvarSlett
  2. Lykke til i Florø, Kari. Skulle gjerne vært der, men det får bli en annen gang. Kose deg. Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Ååhhh....den kurshelga skulle jeg GJERNE vært med på!! Kanskje neste år? Snømenn er noe av det mest sjarmerende jeg vet om, og det første bildet i dette innlegget er jo til å smelte av :) Herlig!
    Det blir vel "alene-kurs" for min del i helga, nå surrer vaskemaskina jevnt og trutt med de nye stoffene, jeg har hodet fullt av ideer :)

    Ønsker deg og alle kursdeltakerne ei riktig så god og kreativ kurshelg i Florø!

    Klem fra Liv Iren

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Sååå fantastisk flott!!!
    Elsker snømenn og din var da riktig så flott!
    Holder du kurs?
    Skulle vært veldig gøy å delta på et slikt!
    Nå skal jeg kikke mer hos deg...så gøy at du fant meg,slik at jeg kunne bli kjent med bloggen din:)

    SvarSlett
  5. Kos deg med kurs! Det blir sikkert knall gøy :)

    SvarSlett