tirsdag 23. september 2014

Nymalt dør og haust på trappa



Nymalt



 På det litle steinbordet mellom stolane har gresskar hamna saman med blomstrane. Eg klarte ikkje å gå forbi gresskara sist eg var innom blomsterbutikken:). Men no har eg hekla mine egne gresskar sjølv om eg ikkje har kome så langt at eg har fått fotografert dei ennå........ Ikkje idag, kanskje i morgon.


Haustkål er ein flott plante no om hausten. Favoritten er lilla.




 Haustdama mi
Denne hadde eg kurs i for nokre år sidan. No har ho flytta ut på trappa:)


 asters


Her sitte ho og nyte utsikt til gardsrommet frå blomsterpottekanten. I ly for vind og nedbør.


Stoffmaling og frihåndsquilting på motiva på kjolen.


Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Nydelig, flotte farger og den dama er bare so fine, mi har og fått kome ut no..... Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig du har gjort det ute :) Kanskje på tide for meg også å tenke på det ;)

    SvarSlett