torsdag 4. september 2014

Svak for hortensia




Ei glimt frå litt av Horensiabedet mitt. Der eg har spadd ned hortensiaer eg har hatt i urner eller hR fått . Må nok innrømme at eg er svak for dei fantastisk fine blomstrane og så er det utroleg mange flott varianter av dei ...... 
Bare sjå og nyt fargane


sjå fargespelet


 Denne har stått i mange år, kjem trofast att år etter år i knall blå fagre.



Sjå den nydelige lilla fargen eg fekk på ei av plantene eg planta i hagen for eit par år sidan.


Er kjekke og ta inn i vaser og dei står lenge.



Ha ei fin veke fortsatt. Det er enno tid for ein del hagegleder og godt er det. 
Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Hortensiaer er nydelige. Men de overlever ikke vinteren ute her.
    Har hatt etpar stykker i kjelleren etpar år, og de kommer
    igjen Heldigvis.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Hortensia er flott ..... eit tips når du tar de inn.... varmt vann med litt sukker i så står de mykje lengre .....
    God helg! Klem

    SvarSlett