tirsdag 26. august 2014

Snart september og eg er klar for ........



Å tenne lys og sette seg ned med spøtet og nyte sensommerkveldane / hausten. Kvar årstid har sin sjarm visst :)



 Fekk pakke i posten her om dagen,  garnfidus.  Har lenge sett etter garnfidus men måtte tilslutt bestille det på nettet. Er veldig fornøyd med den.



Dette fantastisk fine stoffet snopa eg Grimstad sist helg. Var det ikkje fint? Har ein plan og gleder meg til meir tid på syrommet etter kvart.

Eg skal forresten ha to helgakurs i haust. Spennande. Gler meg. Har du lyst å gå på kurs med meg?
Sjå her:



Ha ei fin og kreativ veke.
Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Å eit slikt tre/blomst skulle eg hatt meg, syns dei er så fine ....... ja kvar årstid har sin sjarm..... men no har vi jo flotte dagar..... Klem

    SvarSlett
  2. Koselig høststemning hos deg:)

    SvarSlett
  3. Helt klart at du er klar for lune høstkvelder og -kos! Jeg vil gjerne nyte verandaen ei stund ennå.
    God helg!

    SvarSlett