tirsdag 9. september 2014

Praha


 Helgetur til Praha. Fyrste helga i september og 26 - 28 grader knallsol:) ikkje feil det. Her foran klokketårnet. Me hadde ein guida tur med mykje informasjon og fekk oss fortald historien til byen.


 Masse flotte gamle og erverdige bygninger. Eg var ikkje flink til å fotografere på denne turen. Om det var varmen eller andre ting er eg usikker på.


 Var innom ein spennande stoff og garnbutikk. Garnet var mykje alpakka, merinoull og silke som var tvinna saman i fine fargekombinasjoner.
www.marlen.cz


Eg snopa litt garn men var forsiktig........ blir nokre pulsvarmare og lue er planen. Men foreløpig ligg det til modning og pynt til inspirasjon


Fin haustpynt og modningsplass på stovebordet føreløpig.


Den lokale husflidsbutikken var ein kjekk butikk :) Eg ann nokre fine keramikkmuggar der.
Dei bare ropte på meg. Knallfine var dei.............kan det vere snakk om kupp igjen :) trur nesten det.





 Ikkje alle smaua var like store. Her var ein passasje ned mot ein restaurant ved elva. Denne var regulert med trafikklys!



 Mykje gode kafestunder var det og. Med eller utan strikk eller med eller uten kanelbollar steikt på rull:) på gatehjørnet.




Klutestrikk.
Ha goe veke videre.......til helga er det quiltefastival i Oslo. Eg har tenkt meg innom på dagsbesøk då eg har planer om ein Oslotur for å besøke ei av prinssessene mine. Gler meg.

Klem
Lilladør

4 kommentarer:

  1. Masse flotte bilder ... gle meg til vi treffes til helga ... Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine mugger du sikra deg! Den stoff-og garnbutikken skulle jeg gjerne besøkt........
    Koselig å ha garn til modning. Plutselig dukker det riktige prosjektet opp som troll av eske.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Eg kom meg ikkje innom den butikken. Den var stengt då me kom forbi:-(

    SvarSlett
  4. Praha er en flott by :) Den garn butikken fant aldri jeg..... dumt!

    SvarSlett