torsdag 13. februar 2014

Nettkveld med litt strikk og ikkje minst hekling av OL lua


 Idag har det vore innlegg i nettutgåva av Det Nye og Aftenposten om OL lua som er blitt så veldig populær.  Der er eg og bloggen min blitt omtala. Slik kan det gå når ein hiv seg rundt og liker nye prosjekt :) og utfordringer. 


 Takk for god omtale



 Inn imellom pc- og tv-titting blir det litt strikking. Byrja på endå eit lue prosjekt med garnet Suri. Kjempe mjukt og deilig. Strikka på pinner nr 4 .



 Eg har til og med fått med meg eit nettkurs om broderiprogrammet til symaskina mi. Bernina har jamt og trutt kurs på nettet. Eit kjempetilbud eg set pris på.


Ha goé helg!!
La det bli ei kreativ helg.

Lykke til OL Lue hekling.


Litt dårleg lys, blåfargen er mykje friskare ( sjå bildet under)
Eg skal fullføre ei til junioren og ellers er det mange som ynskjer seg ei, men eg trur det blir med dette.


Neste blir nok i ein annan farge. 

Klem Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Du er god! Kom nettopp over artikkelen. Imponerande. Gratulerer med hederlig omtale. Det fortener du! KariLklem :)

    SvarSlett
  2. Så gøy da; gratulerer både med omtale og flott heklet lue :-) Flott at du greidde mønsteret!

    SvarSlett
  3. Hei! Flott omtale, og fine bilder. Men jeg ser at det er vel egentlig ikke halvstaver du har brukt, men en blanding av flere heklemasker som til sammen gir akkurat det rette resultatet. Jeg har også prøvd det ut, og på nett florerer det jo med en hel masse rykter om både pjoning og annet, og det stemmer ikke. Du har rett type masker, og jeg aner ikke hva de heter, men jeg hekler luen også som du. (Halvstaver gir et forskjøvet "hullmønster", mens dine (og mine) masker gjør at hullene kommer rett over hverandre, som i originalluen.

    SvarSlett