søndag 9. februar 2014

OL lue





Min eigen versjon av OL lua 2014. 


 Eg fann ut etter å ha studert bilde av lua til skiutøverane, at den var hekla i halvstavar. Sjå bilde over her.
Var utom strikkebutikken min på Bryne, Idestova, og fekk garn som kunne passe i tjukkelse og farge. Enda opp med Falk. Hekla lua med heklenål 3,5. Det gjekk med to nøster.


 Måtte starte opp igjen ein del gonger før eg var fornøgd med reslutatet.
På nokre av bilda vart blåfargen litt matt (den er friskere i verkeligheten.)


her er utgangspunktet og inspirasjonen :)


 Ferdig:)



Klar til bruk.
 Lua er tatt i bruk og snart på veg til Bergen.

Ha goe søndagskveld vidare og ha  ei fin veke.
Klem
Lilla dør

17 kommentarer:

  1. Flott ol lue Ferdig i ein fart MR

    SvarSlett
  2. Så flott lua ble! Fine farger på den. Satt akkurat og så på at det var så stilige klær på de norske utøverne. Likte både lue, jakke og bukse. Synes buksa i lyseblå med røde detaljer var kjempefin.

    SvarSlett
  3. Så god du er! Kjempefin!! :D Marita

    SvarSlett
  4. Fine disse luene :) Tror det har blitt laget mange av dem denne helgen ;)

    SvarSlett
  5. Den er flott! Kjekt å kunne leike slik med garn og heklekrok.

    God kreativ veke!

    Solklem

    SvarSlett
  6. Kjempe fine luer ,jeg ønsker meg sånn ,men mamma klare ikke å hekle uten oppskrift.kunne jeg fått oppskriften ? Eller vet du hvor jeg får tak i oppskriften. Vennlig hilse Kristiane

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har ikkje oppskrift men se på nettet finn du fleire som har lag mønster :)

      Slett
  7. Så flott! Kanskje eg skulle prøva meg på den og? Du hadde forklart det så godt!
    Helsing Gunvor

    SvarSlett
  8. Å så nydelig. Måtte du felle av på toppen? Eller sydde/heklet du dem bare sammen?
    På dame er det sånn ca. 58 cm man skal ta utgangspunktet ifra :)

    SvarSlett
  9. Kjempefin OL hue. Du er god som lagde ditt eget mønster. Spennande å arbeide med slike utfordringer.

    SvarSlett
  10. Veldig kul, og veldig lik orginalen. Godt jobba:)

    SvarSlett
  11. Jaaaa OL lua er veldig fint - deilig har du heklet.
    Ha en fin uke. Hilsen til deg.

    SvarSlett
  12. Knallfin. Når jeg leser på nettet står det at lua er pjonet. Er den pjonet med halvstaver? :-)

    SvarSlett