mandag 28. juli 2014

"Flensburghals"


 Sjølv om eg hadde med meg mykje garn på ferien måtte eg jo kjøpe litt:). Dette garnet kom eg over i Tyskland i Flensburg. Eg vart i grunnen veldig imponert over alle dei flotte garnbutikkane dei hadde i Tyskland. Eg kjem gjerne tilbake til det. 


 Strikka på pinner nr 8 la opp 70 masker.  Ein rett og ein vrang. Brukte to nøster med garn.


 Lanagrossa eit tysk garn med mykje fin ullkvaliteter og farger.  Se bare på dette........sjå den fine fargemixen!


 Dette vart båtstrikk:).
 Eg var så heldig og fekk fleire jille båtturar. Mellom anna ut i øyane i Florø. Fint ver og lite sjø = strikk.


Alltid klart


her på havcruise

Dette må jo være det ein kallar Kari fargar


 Ferdig og klar til bruk, når hausten og vinteren kjem.


Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Ja dette må være Karifarger. Gleder meg til mer Tysklandsgarn. MR

    SvarSlett
  2. Garn er kjekt minne å ha med tilbake fra ferien. Og fargene er "gilde", og det blir man glad av. Klart det må strikkes på båt-tur!

    Fortsatt god sommer fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Hyggelig halsen ha du strikkt - Garnet fra LanaGrossa og lua fra Magdalena Neuner / skiskyting... men nå mamma med søt datter. Riktig fine høstfarger du har valgt :-)))
    Ha fine sommerdager fortsatt og riktig deilig helg. Hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett