søndag 3. april 2011

Nye kjøkken gardiner !!!!!

 Har sydd meg nye kjøkken gardiner til våren / påska.  Etter inspirasjon etter at eg såg hønene i Florø der gode venninner hadde sydd dei. Mønsteret fann eg i boka Vårgleder ( Miriam Morken/Tone Stenkløv) . Ellers har hekla meg nokre egg rundt nokre isoporegg.



 Nokre detalj bilete. Litt fjør rundt foten. Ei høne har fått lilla kam og lilla stålføtter!


Hønene i motlys idag tidleg. Har tre høner hengene i det eine kjøkkkenvindauget mitt.



Resten av kjøkkenet er blitt gult og grønt....... gildt med friske farger. Eg trur fargane gjere noko med oss:)

4 kommentarer:

  1. Berre lekkert!!! Nei, no vart eg i godt humør;o)
    Du får det til, du Kari!;o)

    SvarSlett
  2. Stilig! Jeg er så glad i hønemotiver! Lurer på hvor du har fått mønsteret fra? Har sett noe lignende, men vet ikke hvordan mønsteret ser ut. Hilsen Siri

    SvarSlett
  3. Do you have a patterns from these adoreble chicken ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, jeg elsker disse kyllingene, ville mønsteret være mulig?
      takk

      Slett