mandag 28. april 2014

Vår og snart sommar :)




 Pliktene kaller og dei ledige stundene blir fort slukt opp av "plikter" som maling og våronn i hagen. Eg liker nok å nyte hagen med ein kopp kaffi og strikk /saum, men av og til må ein gjere ting ein ikkje liker allermest :). Må ein så må ein. 


 Burde ha vore fjerna ....... har ein del slike rundt omkring i hagen:)


Litt frø-såing,  må ha blomkarse! Dei er fantastiske utover ettersommaren.


 Fantastisk når dette møter meg på trappa.
Takk til Obs som hadde tilbud på desse i påska. Hagehortensia. Min favorittblomst ute.

Iår har eg fleire som kjem med blomster og knopp allerede i hagen. Yes!!!!




 Blomstra for fyrste gong. Ein liten stjernemagnolia. Fleire knopper på gang.

Glede!


Villejordbær i hagen.
Innført frå Florø til Jæren.


Pion i knopp.

Viktig med pauser med kaffi inni mellom.


Ha ei fin veke!
Her blir det jobb og hagearbeid. Strikket må noko ha litt pause. Bare nokre omganger av og til.


Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Våronna må til....men det er so godt når den er ferdig.... då kan du nyyyte kaffien mykje betre.
    God veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det hjelper å ha ei lite kosestund med strikketøyet
    som "gulrot" når en må gjøre ting en ikke syns er så
    gjilt.
    Mye fine blomster her. Takløk i krukker var stilig.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Inspirasjon og nydelig med hortensia i lilla potte....nice!

    SvarSlett
  4. Litt av hvert som må ordnes ute nå ja :) Men det er jo kos også da :)
    Fin uke til deg også!

    SvarSlett
  5. Herlige vårbilder!

    Du verden så langt pionen din har kommet, her har den så vidt rukket å strekke seg 12-15 cm over jorda - men den som venter på noe godt, osv.. :) Blomkarse er tradisjon her i gården også, men jeg venter med å så den til nattefrosten er over, jeg gleder meg til fargespillet!

    Du - den retro termosen var da veldig sjarmerende :)

    Ønsker deg ei fin vårhelg!

    Klem fra Levanger :)

    SvarSlett