onsdag 2. april 2014

Heklateppe nr 2



Teppe nr 2 er ferdig. Det eg starta på før sist biltur:) Det gjeld å kjøre lenge nok:) Garnet kjøpte eg i Stuttgart og så spedde eg på med garn frå Island . Garn se her. Dette teppet er litt mindre, (ca 150 x 150) enn det eg hekla i rødlilla se her.

 Valgte lyslilla kant med fastmasker.



Fargane matcha godt med golvteppe mitt


 Flotte fargar spør du meg.





 Klart for terrasselivet.


Igrunn litt imponert over meg sjølv at eg har hekla to slike teppe på under ein måned.


 Kan det bli bedre......... kaffi og nyte gode stunder i hagestolen


Denne mansjetten til Ikeaglasset strikka eg for ein tid tilbake. se her her med ein goé kopp kaffi i ettermiddagssola.

Velkommen til ny følger......varmar det.
Takk for gode tilbakemeldinger det gir inspirasjon.
Klem
Lilla dør

7 kommentarer:

  1. Nydelige tepper begge to ... du er rask med heklekroken ... fortsatt god veke til deg.. klem

    SvarSlett
  2. Så flinke du er. Nydelige tepper Kari 😃👍

    SvarSlett
  3. Ja, det var noen fantastiske farger! Så utrolig flink du er!

    SvarSlett
  4. Ja, her går det unna! Du må være utrolig kjapp med heklekroken! Jeg er imponert! Fint dette teppet også, men jeg holder en knapp på det med rødfargene.

    Ha en strålende kveld!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk men eg har vert mykje på reisefot og då har eg utnytta tida godt.

      Slett
  5. Dette ble to fine tepper. Fine sånne ruter.
    God helg til deg fra meg

    SvarSlett