tirsdag 1. april 2014

Strikka egg



 Legg opp ca 18 til 20 masker på strikkepinner nummer 3. Strikk rille strikk til det rekk rundt plastegget. Sy saman endane og rynk saman toppen og botnen. Hiv dei i vaskemaskina på 60 grader. Pass på å bruk garn som tovar. Pt2 er perfekt til dette prosjektet. 
Både Lisi design og Nille sel plastegg til å ha inni.


 Eg har hengt opp egg ute idag på eit lite tre eg har ståande i ei urne. Desse egga tåle godt regn og vind. Har hengt dei opp med hampetråd.


 Desse egga har eg kjøpt på jobben.


 Dei tre grønne egga har eg hengt opp i gangen på ei grein der...... det vart påskestemning med ein gong. Jillt og jukse litt og starte med pynting allerede.



Ha ei fine veke.
 Takk til dokke som legg igjen eit spor. 
Velkommmen til nye følgarar. Det er plass til fleire:)

Klem
Lilla dør

7 kommentarer:

  1. Så fargerike og fine egg! Koselig pynta både ute og inne!

    SvarSlett
  2. Kjempefine.....desse må eg prøve meg på ein dag....Klem

    SvarSlett
  3. Så fine egg. Har du "eggene" inni
    før du tover de?
    Skal jammen se om jeg ikke rekker
    å strikke noen slike før påske.
    Ha en riktig god dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja og så syr eg til før eg tova det:)

      Slett
  4. Kjempefine og smart fremgangsmåte. Dette frista. No fekk eg lyst til å pynte til påske eg og 😄

    SvarSlett
  5. Nå lager du farsott over det ganske land:)
    Ja, disse kjempefine eggene vil jeg også lage, men først en tur til Nille.
    Mange takk for at du deler:)

    SvarSlett
  6. Kjempefine! Koselig at du legger ut framgangsmåte! Tusen takk!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett