torsdag 10. april 2014

Litt kjøkkeninspirasjon


 Snart påske og gule og andre vårlege farger blir ein del av kjøkkenmiljøet mitt. Denne blomsterpotta frå Orla Kiely og skåla er Lucie Kaas frå Ann Clausen Design. Putene og duken er sydd av marimekkohåndkle tidlegare i år.


 Orla Kiely er ein designar eg likar. Eg er så heldig å ha to kakebokser med hennes design på :). Dei har eg no fylt med kakemenn i form av egg og harer. 




 Denne påskekakeboksen er fylt med havrekjeks:)



 Denne haren vart med heim frå Tyskland i vår.


Denne sauen lånte eg av ein kollega.  Den var vist til salgs på Jærmuseet.


Ha ei fin palmehelg!

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder med masser av inspirasjon. Tusen takk, det tar eg til meg.
    Ønsker deg ei riktig god palmehelg!!

    SvarSlett
  2. Så herlige påskebilder!
    Kakeboksene fra Orla Kiely er kjempefine, trodde først det var stoffbiter :)
    Ser du har bakt mye godt til påske, så artig med hareformet havrekjeks!

    Ønsker deg ei riktig god påske :)

    Liv Iren

    SvarSlett