tirsdag 22. april 2014

Eggevarmer


For sju år sidan var eg på ein tur til Berlin. Som vanleg var eg innom ein strikkebutikk. Då kjøpte eg mellomanna denne boksen med garn til seks eggevarmarar. Eg har alltid likt godt boksen og den har i grunnen vore for fin til å bruke :). Men no var tida inne..........modningstida var over:). Så i påskehelga har eg strikka 9 luer. Dei tre med striper er restegarnet av dei 6 fyrste:) Eg fekk brukt opp alt garnet.


Fine fargar.


Klar til aksjon,  eg strikka dei på pinner nummer 3,5.


Heile gjengen.


Dei seks fyrste.



ton i ton.



Klar for eggefest.





Ha ei fin veke. 
Nyt det fine sommarveret, eg burde vore i hagen og byrja på våromnna:) men men!

Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Så fine eggvarmere. Likte også måten garnet var pakket på. .-)
    Berit

    SvarSlett
  2. Så herlige eggvarmere! Disse pynter opp ethvert frokostbord! Nydelige farger, ikke bare til påske-bruk heller.

    Ha en fin dag! Grått her, men det er ikke nedbør.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så kule! Skjønner godt at du måtte ha litt tid å nyte denne smarte pakningen:)

    SvarSlett
  4. Så herlige luer til eggene da! Sjarmerende innpakning også, det gjør strikkinga enda mer gøyal!

    SvarSlett
  5. Så flotte dei var. Dei kan brukast heile året. MR

    SvarSlett