onsdag 9. april 2014

Samlar og finn fram stoff til jordbærteppet mitt


 Jordbærsesong og sommar nærmar seg. Eg har planar om sy meg eit teppe med jordbær til å ha på terrassen. Har fått fatt i eit mønster eg hadde lyst å prøve. Så no er eg i ferd med å samle i hop stoff. Hadde mykje i hyllene på syrommet men måtte bare kjøpe litt.....


Kjekke fargar og inspirasjon å jobbe med no


 Litt gamalt og litt nytt


 Desse snopa eg sist eg var i Florø hjå Frøken Fryd.


Skal bli bra dette..... det kjem meir etter kvart trur eg.

Klem 
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Så spennende. Blir sikkert fint. Stoffene du har samlet ser iallefall flotte ut. Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  2. Her var det mangeflotte stoff med rødfarger på.... spennande og sjå kva du har tenkt å trylle fram no...
    Klem

    SvarSlett
  3. Med de jordbæra kunne stoffa sett helt forferdelige ut, og jeg ville likevel sagt det ville bli flott....... Men stoffa ser flotte ut, det blir spennende å se hvordan teppet blir!

    SvarSlett