lørdag 5. april 2014

Snart påske


Hei vil du hilse på meg og familien min...........


 Har hekla dei i Bomullsport frå Gjestal med heklenål nr 2.5. Ingen mønster, men hekla dei etter infallsmetoden.  Hadde ein ide og slik vart dei. Litt ulike........ noen har fått bein noen uten. 


hei hei
kanskje me skulle hatt ein heklekveld i hagehytta etter gamalt 


Nesten fullt :) i eggeøskja




Lubne og gode





Det heilt starta med dette "brettet" med grønne halve eggeskal som eg kjøpte i Stuttgart:). Måtte bare hekle nokre kyllinger å ha oppi egga.


Fint med lilla og...... sjølv om det er gult/oransje som er påskefargen.
Eg var så heldig å få meg ein fin bukett  roser i min yndlingsfarge:).

 Forsatt goé helg.

Klem
Lilla dør

6 kommentarer:

  1. Dei var skikkelig flotte, eg tar gjerne ein heklekveld i hagehytta eg....... litt langt kanskje men...
    Ha ei god helg! Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige roser! Og koselige kyllinger du har hekla! Så nå er du klar for påske!

    SvarSlett
  3. Hei på deg. Fin blogg du har, jeg la meg til følger og du er hjertelig velkommen til å besøke min blogg også. Artige små kyllinger du har heklet.
    Ha en riktig fin søndag.

    SvarSlett
  4. haha, de var kule! og søte!

    SvarSlett
  5. Så fine de kyllingene ble! Riktig morsomme og lubne! Nydelige roser! Nå har du det jammen fint rundt deg!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett