søndag 18. september 2011

Strikkehelg.


Etter at eg hadde bearbeida strikket mitt igår kobla eg det på strikkemaskina igjen for strikke bakstykke til halsen.






Her ser dokke den ferdig halsen. Den er strikka i babyull. Så den er både mjuk og varm.



Pulsvarmarar i same stil!



Her er eit skjerf som eg har bearbeidd litt med struktur i form av bølger. Det er strikka av tynt ullgarn som eg kjøpte i Stockholm i sommar. Kjekt å få strikke av det. Det er flott fargespell i det frå lyst til gråsvart.


Her har eg brukt stein til å lage strukturen. Kva er meir naturleg enn det her på Jæren. Kva det blir tilslutt lure eg og på....
Ellers har eg fleire andre produkt som eg held på å montere.




Her er ein papir mal me har bretta til.


Tusen takk Dorthe Merete Lykke Jensen for ei flott kurshelg!

8 kommentarer:

  1. Å så fint! Sikkert varmt,delig og skjønt når kulda kjem krypande.. Gratulerer med nytt :O)

    SvarSlett
  2. Du æ flinke Kari. Ser jillt ut mæ maskinstrikking. Har prøvt dæ så vidt for snart 30 år sidan då eg gjekk på Husfliden.Såg herleg og varm ut den halsen.

    SvarSlett
  3. Dette var jammen kreativt strikk.
    Stilig.
    God høstuke til deg :)

    SvarSlett
  4. Dette var skikkeleg stilig, skulle gjerne ha prøvd meg på det.

    SvarSlett
  5. Fytti så stiligt! Dette likte eg veeeelidg godt:)

    Gla i deg!

    Ingri

    SvarSlett
  6. Så flotte, gode ting du har laga!!

    Alt var tøft, og halsen og pulsvarmarane ekstra stilig!!

    Du e go'e Kari!

    Solklem

    SvarSlett
  7. Så fin halsen blei. Fantastisk kjekt kurs og mye inspirasjon. Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  8. Den steinstrukturen var utrolig flott! Hvordan gjør du det?

    Goy å ha funnet en annen strikker som også leker seg med strikkemaskinen av og til. Kommer tilbake, jeg! (0:

    SvarSlett