søndag 25. september 2011

Hausten flyttar inn....


 Haustløper eg sydde for ei tid tilbake. Eige design med kjent blokk der eg leika meg med blokka og haustfargane og tilslutt applikerte blader på.



 

Glimt frå det litle bordet mitt på kjøkkenet. Koseleg ta stolen bortåt og drikke litt kaffi og bare sitte og nyte dagen og stunda . Kanskje med strikketøyet og ein god drøs. Her er det dei lilla fargane som rår.


Ein rest frå hotensiaen i hagen, Fantastisk flott blomst det.



 Detaljbilde frå eit av panelgardinene min. Alle tre er ulike, denne er det masse haustblader på, gardin to er det kun to blad på og den siste er utan haustblad. Sydd i lin i eigen design. Har gardinene i dei store vindaugene på kjøkkenet.



Ein festlig plante eg kjøpte meg no på seinsommeren. Virkar gjerne litt trolsk og passar godt inn her på kjøkkenet no når eg har fått" hausten inn."

2 kommentarer:

  1. Skikkelig koselig høststemning på kjøkkenet ditt. Likte veldig godt den gardinlengden din.
    Ha ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Herlig høststeming på kjøkkenet ditt. Panelgardina var kjempelekker.

    Ha ei god veke!

    Klem:)

    SvarSlett