torsdag 15. september 2011

Haust kveld



 Har kjøpt  meg eit  nytt blad idag.   M by M  - made by me, kreativ redaktør Tine Solheim.   Mykje flott strikk.  Mykje eg kunne ha tenkt meg å strikka men så er den tida.  Men ein ting er iallfall sikkert, det er gildt bare å sette seg ned i sofakroken med ein kopp te, tenne levande lys og bare nyte kvelden og hausten!   Kan anbefalle bladet.  Du får garantert lyst til å få deg eit strikketøy,  enten genser, pulsvarmer, lue etc. Du får kjøpt bladet i vanlege dagligvarebutikkar mellom anna. 



 Ellers holder eg på strikke meg eit sjal . Isager garn.


 Litt levande lys saman med litt lilla blomster frå hagen.   Og ei skål med rognebær .....og så måtte eg ha ein lilla blomst med der og.




Ein av mange haustløparar er komen fram igjen. Denne har eg er applikerte fugler på og frihåndsquilta. Mønsteret og inspirasjonen kjem frå Anne Beier Finnestad.  Løperen går i brunsvarte toner.

2 kommentarer:

  1. Eg kjøpte det og. Enig med deg, mykje fint, mykje eg har lyst å spøda.

    SvarSlett
  2. Eg har og skaffa meg bladet og hatt ei god stund med det og tekoppen. Det kjem til å ligge framme til inspirasjon.

    Nye kjoleidéar tek form.....;o)

    God helg til dokke alle!

    Solklem

    SvarSlett