tirsdag 20. september 2011

Hansker frå Stockholm


I sommar var eg innom ein strikke butikk i Gamla Stan i Stockholm. Der kjøpte eg mellom annna denne hespa med ullgarn i flotte fargesjateringer frå gul, orange til lilla. Fekk med ei hanskeoppskrift som eg forstod ho som dreiv butikken hadde utarbeidd for eit ukeblad i Sverige. No er dei ferdige.... artig var det å strikke og.  Men eg måtte gjere min eigen vri på dei, mellom anna hekla blomster på dei. Idag har eg vore ute i hagen og leika meg med haustfargane. Som dokke ser glir hanskane godt inn i dei:)




Det er nesten som dei skifta farge etter bakgrunnen:) Dette garnet var heilt fantastisk, skulle gjerne hatt meir av det.
























Klar for bytur!

2 kommentarer:

  1. Flotte hanskar! Dei passar godt til haustfargane. Får håpe det tek nokre veker til dei verkeleg trengs på hendene.

    SvarSlett
  2. Nydelege!

    Men også eg håpar dei kan ligge på vent ei stund til....;o)
    Dei pyntar jo fint i hylla og.....

    Ha ein strålande dag!

    Solklem

    SvarSlett