lørdag 17. september 2011

Kurshelg!

Me har ei kjempe spennande kurshelg. Eg er glad me ennå har ein dag igjen. Me strikkar litt og ekspimiterer mykje.  Har ein kjempe dyktig lærar frå Danmark. Så no må det bli strikka mykje kreativt på Jæren. Tenkjer mange har fått mykje inspirasjon og nye idear å jobbe ut ifrå. Sjå bare det flott motivet med all dei flott fargane. Me strikkar i ull, alpakka, lin,bomull, polyester etc.



Her har eg arbeid på gang på strikkemaskina mi.


Her arbeid klar for damping. Resulatet mitt av den lyse rullen skal eg leggje ut i morgon. For eg håpar eg blir ferdig med det då. Planen er at det skal bli ein hals.


Her blir det dampa i ei gamal hermetiserringspanne. Rull på rull :)))


Her held eg på å brette tynt ullstrikk. Som eg fyrst har strikka på strikkemaskina. 


Uten mat og drikke duger helten ikkje. Mannen til ei i komiten hadde  laga tapaslunsj til oss. Tusen takk!  Det var bare fantastisk godt. Så her er det bare å glede seg til lunsj i morgon og.


 Ha ei fin lørdagskveld.  Eg er klar for litt håndstrikk no. 
GOD HELG!

Klem lilladør.

2 kommentarer:

  1. Så spanande, melder meg på neste kurs.

    SvarSlett
  2. Åååååååååååh, gledar meg til å sjå meir.

    ... og dei flotte fargane, eg har sett meg ut ein på fremste rekkje..... du veit vel kva for ein....;o)

    Eg kan sjå de har det kjekt!

    Kos deg resten av helga!

    Solklem

    SvarSlett