tirsdag 5. mars 2019

Venninnehelg del 3 slumreteppe nr 2


 I fjor var me på Klekken hotell på sy-lan. Då starta me på kvart vårt slik teppe med over 700 biter. Som tenkelig er eg ikkje ferdig.  Det var vårt mål nr.  to sist helg men me kom ikkje heilt i mål med det, sjølv om alle bitane var reinskorne.



 Mønster og stoff kjem frå Katrines Quiltestue. 


 Det veks sakte men sikkert, så langt kom eg sist helg....... gler meg til å sy saman resten.


Me kjøpte stoff til dette teppe i 2014. Så det er vel på tida.


Laila var heime mens eg var på jobb mandag og tirsdag sist veke. Så langt kom ho før ho reiste heim ( men no trur eg ho  er ferdig med toppen.)

Takk for besøk velkommen igjen!!!

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Takk for ei flotte helg på alle måtar Kari,alltid kjekt å komme til Jæren :-)
    Ja eg er ferdig med toppen og har vaska bakstykke men der stoppa det litt .-(, må gjere litt anna innimellom.......

    SvarSlett