onsdag 13. mars 2019

Bildevevkveld. "Dei galne" vert me kalla :))))




Eg har som eg har fortalt før gått på bildevev i mange år hjå Ingrid Vinningland. Der er vi 6 stykk som møtest ein gong i månaden i vinterhalvåret.
Sist tirsdag var det ei som hadde gjort ferdig ein FridaHansen vev. Så då vart den klipt ned med stil :) Champagne og kake og ståande aplaus. 




Sjå det mesterverket Gerd har laga!


 Mykje fine fargar som  ei anna held på med


 Mitt prosjekt dette året




 Kaker og alkoholfri champagne 


 Blomsten matcher bildeveven som vart klipt ned.....

Kjekt med billedvev men tidkrevande. No blir det ikkje fleire kveldar før til hausten igjen....kanskje eg blir ferdig med min då.....men den er ikkje så stor det blir champagne når eg klipper den ned......trur eg.
Me har det veldig jillt når vi møtest desse kveldene.


Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Jeg har prøvd meg litt på billedvev så jeg vet i alle fall at det er tidkrevende og absolutt verdt både kake og champagne når et arbeid kan avsluttes! Og en kveld i måneden er overkommelig for alle. Lykke til med veven din. Jeg ble minnet på at jeg har en nesten ferdig jeg også.....
    Her har vi hatt et strålende fint vær i dag, og jeg har vært på ski. Lykke!

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett