mandag 4. mars 2019

Litt strikking vart det og- del 2 venninnehelg


 Eg hadde blitt inspirert på bloggen til statistrikk.no  "appelsinstrikk" . Så eg hadde bedt Laila ta med seg 250 gr. orange tråd og 100 gram offwhite garn som kunne tovast. Så i ledige stunder vart det strikka vendestrikk. Som sagt mønster og ide finner ein på bloggen til statistrikk  ( kan anbefalast)






Min er ennå ikkje ferdig, eg skal legge den ut på bloggen når eg er komen i mål med den


 Litt shopping på Bryne vart det og der vi begge fekk vel kjøpt litt garn og litt stoff ( eg kjøpte kun sytråd ikkje stoff denne gangen :))).


Mi venninne fekk kjøpt seg sokkegarn og litt Arietta garn


 Baby merinoull...gler meg til å strikke noko bestemorstrikk:). Barnebarnet fekk sjå garnet. Det var tydelig ho likte fargen.


 Sukkersøtt og kjøpt hjå Anny på Bryne. (Idestova)

Klem Lilla dør



1 kommentar:

  1. Takk for ei fantastisk kjekke helg Kari...... det er jo andre året vi har ei slik helg så da er det vel blitt ein tradisjon håpa eg ...... gle meg alt til neste gang 😊😊😊😊.

    SvarSlett