mandag 11. mars 2019

ca 700 vårruller på ein lørdag føremiddag



Eg var så heldig å få tilbud om å være med på eit "fellesprosjekt" der vi var tre stykk som laga vårrullar i lag.....knallkjeket og lærerikt. Det kunne eg ikkje sei nei til sjølv om eg skulle til Tysvær på hyttetur om ettermiddagen. Ein klarer det ein vil og dette var kjempekjekt å få med seg. Dei vart knallgode.


Vart handla inn i stort.


 Glassnudlar ++++++



 Knall goe vart dei og eg kom heim med 220 vårullar i to tida :))). Godt jobba damer, dei to andre heldt på litt lenger og fekk oppvasken og! Eg steikte mine siste vårrullar heime neste dag. Gjekk godt det og!


Tusen takk for  at eg fekk være med og for lærdommen:). Dette er samme gjeng som eg har julebakst  saman med. Heldige meg.
Har noen lyst å smake er det bare å melde sin ankomst. Blir servert heime hjå meg sjølv om eg fått mange henvendelser (frå ungane)  om varelevering :))))


Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Så kjekt! Dette skulle jeg gjerne lært. Vårruller er jo kjempegodt!

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett