mandag 24. november 2014

Vintervimplar på terrassen



 Eg hadde store planer om hekle slik snøkrystaller men så kom eg over desse. Ferdig stiva og heimehekla truleg (såg slik ut). På ein blomsterbutikk. Kupp igjen:)


 Vimplel"stoffet "kjøpte eg i haust heime i Florø, på Princess. 


 I helga klippe eg og sydde dei. Brukte skråbånd som tau mellom vimplane. 


 Testa ut ideen:)






Forsatt litt grønt på terrassen. Rosmarinbusken trivst ute.
Det gjer eg og: jillt med kaffi kopp eller to ute sjølv om det er vinter; se her



 Hengde dei hekla stjernene mellom vimplane.


 Flott krystaller.... kunne ha tenkt meg ennå fleire av desse. 




Takk for at du såg innom.
Ekstra takk til dokke som legg igjen eit ord eller to:)
Ha ei kreativ veke.

Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Er imponert over kreativiteten din Kari, den tar liksom ingen ende..... fine vimplar og snøkrystallar... klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble :) Gøy å pynte litt ute nå også! Hagestua er fremdeles i bruk her også, senest i går med en kaffekopp og avisa :D

    SvarSlett
  3. Lekkert! Rett og slett! Kose deg og nyt kaffien ;)

    SvarSlett