fredag 7. november 2014

Fårelester


Lenge sidan eg starta på desse... eg held på å gjere ferdig ein del prosjekt som har lege i strikkekorga. Eg har vel lett for å starte på nye ting:). 


Dette var eit av sist helgs bil- og ferjestrikk då vi var ein tur til Florø igjen:) 16 timer i bil ei helg,  då trengs strikketøy.
Gubben og eg har igrunn ei goé arbeidfordeling, han køyrer og eg strikkar.


Mønsteret er "den blå tråd " sitt.
Eg har strikka mine i PT5 sport.





Klar for nye prosjekt frå korga. Uff, eg har ei kofte som eg har strikka for eit par månader sidan. Har igjen monteringa......snart trur eg. Junioren er tålmodig og ventar.

Goé helg

Klem
Lilla dør









4 kommentarer:

  1. Disse var morsomme ! God helg fra Beth

    SvarSlett
  2. Kjempefine, trur eg må prøve meg på sånne ::::

    SvarSlett
  3. De var artige :) Høres ut som du og mannen har samme deal som meg og mannen ;) Kjekt å strikke når man er på tur :)

    SvarSlett