fredag 14. november 2014

Førjulstur til London


Sist helg var gubben og eg i London. Ein fantastisk tur. En del av gatene var allerede julepynta. 


Me liker å ete frukost ute på små og koselege kaféer og bakeri i staden for på hotellet. Her er ein av dei mange favorittane.




Juleutsmykking på John Lewis. 



Frå butikkvindauget til John Lewis.


Pigvinar var visst in i år. 
Både til pynt og salg.



Utanfor Selfridges.



Oxford Street.



Viktig med mykje kaffi, her frå eit bakeri i Marylebone High Street.


Hjå Orla Kiely, ein av dei mange favoritdesignerne mine.


Til og med golvet var utsmykka med designen hennar.


Mummi verden


Covent Garden



Mange og gode kafébesøk med eller uten strikk eller hekling.



Når eg er i London må eg alltid ta T-banen opp til Angel og Islington og besøke strikkebutikken LOOP.  Har du ikkje vore der har du gått glipp av noko innen strikkeverden i London.



Fekk snopa meg boka til  Julie.




Me budde i 11. etg på eit hotell ikkje langt frå Oxford Street
Her er utsikten frå rommet tidleg ein morgon.


Denne blomsterbutikken i Marylebone er berre heilt fantastisk. Eg kjem tilbake til den. Snopa litt nytt julepynt der. Må fyrst få det fram :)



Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Du verden, alt det de får sjå! "Herliga London" !!! :)
    (kjende deg på nakken, son!)
    Klem.

    SvarSlett
  2. Det hadde slettes ikkje vore feil med ein slik tur, nei ;)
    Siri

    SvarSlett