lørdag 22. november 2014

Snart desember


Idag var det flott lørdag..... Me var ute og førebudde adventstida med å montere lys på pilkrussedullen og juletrea ut. Fekk kosta vekk resten av lauva og. ( Eg trur eg skal ynskje meg ein lauvsamler med pose til jul)
 Ekstra jillt var det at me kunne ta lunsjen ute.


Varm sjokolade og grove brødskiver smakte fantastisk.........ute i godt lag:). 



 (før eg var byrja samle og koste lauvet)





Denne grana har eg tenkt ha i drivhuset.


Kaffi, bål og go´e tid = fantastisk = kvalitetstid



Frå drivhuset....... måtte teste at lys virka:)

 

Lyskrona på plass på terrassen
Som sagt måtte me teste om det virka sjølv om det er ei veke til desember:) 
Eg trur eg må slå av til nese helg, gleder meg til desember. Eg liker denne førjulstida........ mykje lys og varme. Gjeld å sjå og nyte den.


2 kommentarer:

  1. Koselig med julelys
    Ja det er ei koselig tid vi går i møte.
    Kos deg videre denne helga :)

    SvarSlett
  2. For en koselig lørdag! Jeg gleder meg veldig til advent og alle de fine julelysene og stakene:)

    SvarSlett