mandag 17. november 2014

Fleire stjerner på gang



Eg held på å strikke endå fleire av desse stjernene. Det er eit Drops-design. Det ligg mønster på nettet  på Dropsdesign si side. Mønsteret eg har brukt er eit mønster på tova grytekluter:)


Eg kjøpte grå og kvit lin i tillegg til sølvtråd hjå Anny på Bryne her om dagen.
Planen er å strikke nokre fleire stjerner til bordpynt, tallerkendemparar og/eller bordskånarar til jul:).........trur eg



Gler meg til å strikke fleire.......jillt arbeid, og fort går det.


Fine fargar i saman.


Denne er strikka i linrenningstråd




Ha ei fine veke. Kjekt du ser innom bloggen!

Klem
Lilla dør


3 kommentarer:

  1. For nokre flotte stjerner Kari :) dei lika eg.

    SvarSlett
  2. Sååå fine dei blei i lin, eg strikka slike for nokre år sidan og tova dei til gryteklutar og til bordpynt men desse blei jo mykje finare, ja lekre blei dei ..... kanskje eg må prøve meg. Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefine stjerner. Tror jeg
    må prøve meg på noen slike.
    Ha ei fortsatt herlig uke :)

    SvarSlett