onsdag 26. november 2014

Moseballar



Igår var eg i klubb med "Løsmaskene". Det vart ein del strikking men i tillegg fekk me laga nokre moseballer. Kjempejillt. Ingeborg hadde vore i skogen plukka flott mose til oss :) Irrande grøn.

Døsenpilgard har lagt ut demostrasjonsvideo om korleis me lagar dei. 




Her er min fyrste.


Det vart tre på meg........ vel nøgd og full i inspirasjon til å prøve meir.
Skogstur neste:) kansje?


I tillegg fekk eg hekla meg eit hjarte i 1-tråds spunne lingarn av Ullrommet


Vel på plass på trappa mi


Med urtegrein, lavendel og kobbertråd.


Litt adventsstemning frå terrassen. 


Tusen takk for jille og kreativ kveld. Heldig eg som får gå saman med desse kreative og goé damene.
Ha ei fin adventstid og goé helg. I morgon er jo det torsdag alt.


Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Sååå fint og koselig du har fått det....... ha ei god og kreativ helg
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott det bloir med slike moseballer med
    litt ekstra pynt på. En flott og ganske enkel ting å lage.
    Har litt mose, men det er for sent å finne mer i skogen her nå.
    Det har både kommet snø og frøse skikkelig på, så det blir nok
    med det lille jeg har. Tenkte å bruke det til noen dekorasjoner til jul.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett