tirsdag 18. desember 2012

Tre med sjarm :)


 Igår laga eg meg eit juletre på trappa, skjeivt og godt- Tre med sjarm:)


 Sokkelen er støyp i eit spann og stammen er av armeringsjern . Eg byrja å surre nedanfrå og oppover med streng. Grønt trekapp har eg fått hjå Voll Juletregard :) Tusen TAKK! Eg  fekk plukke av kappet deira då eg kjøpte juletre der i helga. Ein heil svart sekk med avkapp gjekk med til treet mitt.



 No er det berre snøen som manglar. Det går ikkje mange dager før eg saknar julestemningen den gir. Lever i håpet at vi får litt snø til jul! Men me treng ikkje 50 til 100 centimeter som vi fekk i sist veke og som no er regna vekk:(. Slik såg det ut for ei lita veke sidan den 13.12.




 Ha ei fin førjulstid!


Klem 
Lilla dør

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott tre Kari.MR

    SvarSlett
  2. Flott tre du har laga ....
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Så koseleg du har fått det!

    ..... Berre lekkert!

    Solklem

    SvarSlett
  4. Så flott det ble. Jeg håper også det kommer litt nysnø til jul. D

    SvarSlett
  5. Så koselig du har pyntet ved døra:)

    SvarSlett
  6. Stilig tre du har laget. Kreativt som vanlig. Stemningsfylt inngangsparti.

    SvarSlett