torsdag 13. desember 2012

Adventsduker




 Denne adventsduken sydde eg etter mønster av Hanne Asplin Firman. Det er nokre år sidan men den er like jille å ta fram kvart år:). Sydd i ulike lilla farger med kvit "julestjerne" i midten.



 Denne er sydd etter eit kjøpe mønster. Den er sydd i kun lillafarger. Etter mønsteret skulle den vera i ulike fargar. Men eg er veldig fornøgd med at den er einsfarga. For å få den ferdig måtte eg få hjelp av mamma. Hjå meg vart den bare liggane. Det var ikkje lenge før ho fekk den ferdig:) Takk for hjelpa!
 Go´e helg!
Klem Lilla dør. 

3 kommentarer:

  1. Nydelege dukar begge to .... go helg til dokke :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Flotte dukar du har!
    Eg har to fine, lilla adventsløparar i lappeteknikk som svigermor har sydd:)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Nydelige duker. Trur så gjerne at det ikkje tok lange tida når mor di begynte og så gjer ho slikt nydelig arbeid.
    Ønsker deg ei riktig god adventshelg!
    KariLklem:)

    SvarSlett