mandag 17. desember 2012

Leik med juletrestoff


I november var eg på Ikea og kjøpte "juletre" i metervis. Sjå her juletrestoff. No har eg brukt opp fleire meter:) Eg har leika meg med stoffet og laga julestemning i ulike rom i huset.


Her er utgangspunktet:) Kvart tre er ca 2 meter høge.


Ei brikke til serveringsbrettet mitt. Skreiv teksten på julesangen ; du grønne glitrende tre...... Brukte symaskina mi til det.



Ei sofapute


Gardin på eit lite vindauge.



Juletre på rommet til julegjester


Fekk brukt fletta neverkorger og hekla pynt eg laga for nokre år sidan. 



Tenk å få sove under juletreet



Stoffet er fantastisk "levande" må nesten ta på det for å få bekrefta at du ikkje stikke deg. 
Ha ei fin førjulstid forsatt. 
Kos deg med juleførebuinga....det er  i grunnen veldig jillt :)

Klem 
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Så artig da og alt hva du har fått utav stoffet.
    Ønsker deg fine dager
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeartig , du er utruleg kreativ.....flott var det iallefall:)Ja det er koselig å holde på med juleforberedelsa :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Kjempestilig å sjå kreativiteten din med stoffet!

    SvarSlett
  4. Så stilig.
    Her var det mange flotte måter å bruke juletre stoffet på.
    Ønsker deg fortsatt herlige førjulsdager :)

    SvarSlett
  5. Det var eit fint og anvendeleg juleprint!

    SvarSlett