søndag 23. desember 2012

Førjulskveld


Fredag hadde med ope hus med førjulsfest med venner. Gubben stod for maten ....



Pepperkaker som elg og stjerne. 



På desse kveldane pleier me å ha ein kreativ aktivitet. Eg hadde laga mønster til glass mansjetter. Så no ligge alt til rett for vinterpicknik, med varm sjokolade eller julete eller kaffi:) Mansjettane held drikka varm og gjer det bedre å halde glass med varm drikke i. Eg gler med til å ta i bruk mine glas....


 Her er dei to modellane. Teksten har eg printa ut på stoff for å sy på etter på:)





Garnrester klar til bruk


Glass med mønster og oppskrifter på goé varme drikker


Mamma sin


Tone sitt og Anny sitt


Tone sin.
 Dei andre som laga fekk ikkje tatt bilde av.


 Bord pynt med kvite roser, einer og kongler.... Marimekko brikke. Eigentleg ein kjøkkenhåndduk men gjer nytta som duk:) og i tillegg er det same mønster som duken min.


Ynskjer dokke alle ei Goé Jul!
Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Dette var stilig, flott mat, og kreativt laga de glassmansjettene!

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig god jul!

    SvarSlett