onsdag 5. desember 2012

Glimt frå juleturen til London


Rudolph på plass i Covent Garden.



 Oxford Street. Det var eit mangfold av julelys. Alt frå nissar, englar og pakkar etc. Litt vanskelig å fange det med kameraet.


Julemarked i Hyde Park. 


Det er kjempe jillt med alle dei ulike spesialforretningane. Ein oppdager stadig nye. Her ei spesial forretning som selde bånd etc. i alle tenkelege variantar. 



Desse stod dei utanfor ei klesforretning og song julesonger. Det var iallefall til å få stemning av.


 Mange kaffipauser. Starbucks er alltid like om hjørnet, for kaffiglade turistar:)




Gubben likte seg her på Neal´sYard Dairy. Snopte litt ost. Stilton og cheddar. 


 John Lewis-avdelinga for garn og stoff måtte eg ha med meg. Litt i posen denne gongen og:) Her Kaffe Fasset design. Mønsteret står i Rowan magasinet. 



Afternoon tea. Engelskmennene serverer det med stil:). 

Ha ei fin og kreativ adventstid.
Klem Lilla dør.


7 kommentarer:

  1. Ser ut til at du hadde ein fin tur til storbyen:) Hadde vore kjekt å besøke denne byen ein gong...

    SvarSlett
  2. De har hatt godt påfyll i godt selskap.....��

    Ha go'e dagar!

    Solklem

    SvarSlett
  3. Skjønner at du har hatt ein fin tur. Nydelige bilder som taler for seg sjølv.
    Godt med påfyll før jul.

    KariLklem:)

    SvarSlett
  4. Åhhh, eg glede meg, reise øve den neste fredag og ska vær te tirsdag :-) Ska bli kjekt og med bildene dine kjenne eg at det krible litt ekstra :-) God jul!

    SvarSlett
  5. Koselig! Fekk julestemning bare av å se på bildene jo :)

    Ragnhild

    SvarSlett
  6. Eg ser du har kost deg.eg kunne nok væs en tur spesielt i toff og garnbutikken. MR

    SvarSlett
  7. Så kjekt å bli med deg på tur!
    ; )

    SvarSlett