mandag 1. april 2013

Terrassestrikk


 Måtte bare prøve meg litt på lafteteknikken  (log cabin) for oss som syr lappeteknikk. Var kjempejillt å strikke. Eg hadde noko tynt ullgarn liggane som eg prøvde meg med. Når eg strikkar i dobbelgarn kan eg få fram mange ulike fargenyanser...


 Eg har såvidt byrja, så eg veit ikkje heilt kva det skal bli. Og dette blir nok ikkje ferdig med det fyrste. Kassen med strikket og garnet står no klar til å ta med seg ut i sola på terrassen.


 Dette var ikkje det einaste strikket eg byrja på i påska.....har vist gjort godt med fri og tid til å samle energi ved å være mykje ut i den fine påskesola. Eg fekk fleire bestillingar av påskegjestene og er allerede igang med den eine og den andre har eg i byrja å finne fram mønster og garn til:).


Perleblom .....sjå den fine blå fargen. Faktisk strikka eg blått i det nye strikkeprosjektet mitt. 



Eg strikka det i tråder med tynn alpakka. Blåt, kvit og grå. Mjukt og godt å strikke med. Med andre ord eit jillt arbeid:)))

Velkommen til nye følgere, alltid jillt.

Klem
Lilla dør

8 kommentarer:

  1. Veldig fint! :) Mvh Marita ;)

    SvarSlett
  2. Artig teknikk! Fine fargar du har brukt:)

    SvarSlett
  3. Ser du har kose deg med flott strikk.
    Har også tenkt å prøve Log Cabin i strikk, men enn så lenge er det kun i planleggingsboksen, og den er ikkje liten. Utruleg kapasitet der.

    Den trekassen var veldig flott og praktisk.

    Ha gode dager! KariLklem:)

    SvarSlett
  4. Ser at teppet mitt har inspirert deg, fint det :-)) Hilsen Reidun

    SvarSlett
  5. Det er kjekt å ha litt verandaarbeid, og artig å se log cabin som strikking! Fine farger du har funnet fram!

    SvarSlett
  6. Skulle skrive litt mer i forrige kommentar, men den føyk litt fort avgårde. Det som er fint med den strikke teknikken, log cabin, er jo at du kan strikke så stort og lite du vil. Jeg har strikket gryteunderlag og sitteunderlag i den teknikken, de tror jeg kanskje du har sett, jeg hadde de med for å vise de en gang i fjor høst. Slumreteppet mitt i denne teknikken har øket masse i løpet av påsken, men langt igjen til målet:-) Hilsen Reidun

    SvarSlett
  7. Så fint teppe og flotte farger ...gleder meg til å se mer.
    Fin uke til deg
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Så koselig teppe du strikker på:)
    Fikk lyst jeg også!

    SvarSlett