fredag 5. april 2013

Litt meir garn slik at eg kunne få bruke noko av det eg hadde:)



Måtte bestille nokre hesper garn frå Pickles.Abuelita garn 100% merino som er eit hand-farga garn. Sjølv om garnlageret mitt er stort, er det alltid noko som manglar. Eg hadde desse fantastisk flotte gule hespene men trengte noko kvit åttåt. Yngste jenta ynskjer seg Fanakoftegenser i det. Så no er eg snart i gang. Held på med prøvelappen då eg ikkje fann mønster som passa til dette garnet  og tjukkelsen på pinner nr 4 - 4,5. Skal nok få det til sjølv om det blir ein utfordring. 


Goé fredag og helg.
klem lilla dør

1 kommentar:

  1. Nydelige farger. Fanakofte er flott og særlig for meg som er oppvokst i Fana . Mitt neste prosjekt er Fana kofte i lyseblått og hvitt.
    Spennende i disse fargene dine også
    Ønsker deg en kreativ helg
    Klem til deg

    SvarSlett