lørdag 20. april 2013

Nye toppar og test av nye kunnskaper om overlocken :)



I dag pøvde eg ut det eg lærte på overlock kurset om korleis eg skulle sy på halslinning med overlock maskinen :) Eg treng noko litt øving. Øving gjer meister heiter det visst. Men enkelt i prinsipp var det og jillt :)


Eg er ganske fornøgd med fargevalet. Frisk og freidig. Fekk nesten litt retro preg. 
Her kan du se dei fyrste eg sydde; Uten kontrast farger 

Eg er veldig fornøyd med mønsteret. Dei er utroleg lette å sy. 


Eg valde å avslutte med firetråds overlocksaum nede på armen med ein tråd i lilla.....effekt det og.









Ribben kjøpte eg hjå Lissi Design på Jærhagen. Kjempefin og goé kvalitet.  
Desse to genserane blir nok med til Bergen etterkvart. Kansje nokon kan bruke dei der:)


Tusen takk for alle kommentarer. Jillt at så mange er innom. 
Goé laurdagskveld vidare.

Klem 
Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Så fint det var med fargerik halsrigning:) Jeg skulle absolutt hatt meg et overlockkurs, slik at maskina ikke støver ned;(

    SvarSlett
  2. Lekre. Jammen er du god :-)

    SvarSlett
  3. Hei! Kjempeflotte.
    MR

    SvarSlett
  4. Flotte gensera du har laga :)
    Klem Laila

    SvarSlett