mandag 15. april 2013

Frekke høner :)


 I mars hadde me klubbkveld der me starta på eit prosjekt  sjå her.  Måtte bare vise at eg er ferdig med det. Sjølv om eg har mange ting på gang, blir ting ferdige etterkvart sjølv om det tar tid av og til.
Her ligg løparen på steinbordet i hagen:)


 Mønsteret på denne løperen med desse frekke hønene er laga av Anne Beyer Finnestad. Men eg har nok sett mitt preg på den. 



Bakstykkestoffet er dei gamle kjøkkengardinene mine frå hønetida.


 Klem
Lilla dør

9 kommentarer:

  1. Kjempefin, Kari! Du er god!

    SvarSlett
  2. Så flott den blei ! Likte godt bakstykke og eg . Du er flink!
    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Fytti du æ goe! :) En dag får kanskje eg og tid til å sy..:) Snx! Marita

    SvarSlett
  4. Stilige høner, og morsom quilting! Liker godt strikkesmykket, overkommelig størrelse på strikketøyet der!

    SvarSlett
  5. Stilig!!
    Mine høner er berre limt på, skal nok sy og quilte meir når bunadsvesten er ferdig......

    Ha ei god, kreativ veke!

    Solklem

    SvarSlett
  6. Det var en flott løper altså. Du kor flink du er. Er det noe du ikke kan?
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fin duk du har sydd deg. Skal den brukes selv til neste påske?

    SvarSlett
  8. Bare så lekker. Blir i godt humør av dei herlige hønene.

    SvarSlett