tirsdag 23. april 2013

Nye bøker i heimen:)


 Handmade.....Norges beste syoppskrifter heiter reklamen:). Det veit eg ikkje, men kjekke bok er det....


 Ymse oppskrifter og inspirasjon.


Eg trur eg må prøve meg på eit slikt forkle. 
Kanskje det kan bli kleklypeforkle.


 Tine  Solheim er igjen kommet med ny strikke og interiørbok.


 Ulike oppskrifter alt frå pute, ponchoer,sjal.....nokre veldig bra andre falt ikkje i min smak. Det er vel det vi kaller smak og behag.




 Slike goe ettermiddager med kaffi nye bøker liker eg......
I tillegg har eg vore på kafe etter jobb, kan nesten ikkje bli bedre
Då passa teksten på puta eg sydd ein tid tilbake godt.....

Life is  Beautiful!!!



Goé kveld videre.
 Eg tar ein tur innom sy rommet, ulike ting på gang der.
Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Spennande bøker du hadde og så den nydelige koppen , den er bare så fin...
    God dag videre
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Alltid spennande og inspirerande med nye bøker.
    Ønsker deg gode dager!

    KariLklem:)

    SvarSlett