onsdag 25. mai 2016

Kurshelg hjå Merete.

Dette kurset var eg så heldig at eg fekk med meg. 


Vedlikehold av symaskinene er viktig . Denne helga var det både teori og praktisk oppgåver. Har tatt bilde  av noko, som eg kan dele med dokke.


I arbeid forsatt  litt igjen.....igrunnen fasinerande å sitje og studere dette medan symaskina syr:)


Sydd i skai. 


Klar til bruk. Flaskeholder.


Coaster eller bordskåner på gang. 
Desse er June frå Bernina sin design, men vi lærte og fekk designe kvar vår på kurset...... mykje lærdom, så no er det å setje det ut i livet......


Maskinbroderi med strikkegarn



Sydde to samtidig, in the hoop teknikk
der ein syr det på vannløyseleg stoff.


Undersida


Etter ei fantastisk flott og lærerik helg satte eg nasen mot Jæren igjen søndag ettermiddag. Ca 7 timer med syarbeid og strikk på toget.


Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Hei Lilla dør :-)
    Jeg ville bare legge igjen en kiten kommentar til deg her og fortelle deg at jeg synes du har en kjempe fin blogg. Du må gjerne komme å ta en titt på min blogg en gang :-)
    Hilsen Solvår

    SvarSlett