fredag 20. mai 2016

Endå meir strikke poser.....for salg


 Desse 3 fyrste strikkeposane her er med glidelås. Er ca 30 x 35 cm store. Passar perfekt til å ta med strikketøyet på tur sidan dei har glidelås.



 Lilla glidelås


 Turkis glidelås




 Ein litt enklare type som eg bruker mykje sjølv ,uten glidelås og greie til henge strikketøy i bilen, på  stolen etc når ein har med seg strikketøyet. Dette blå stoffet kom eg over i Tyskland har bare ein liten bit igjen av det :). 




Ulike strikkeposer og mapper for salg.  Viss nokon ynskjer poser etc ta kontakt:) enten på sms eller mail.

Ha ei kreativ helg.
Eg er så heldig at eg skal til Oslo på tur med symaskina mi....til Merete. Der skal Bernina ha helgekurs.....skal komme tilbake med meir bilde etter helga. Eg både gleder meg og gruar meg.......blir iallefall lærerikt og spennande.



Klem 
Lilla dør

1 kommentar: