torsdag 5. mai 2016

Hjertetre i hagen...gjenbruk av sedergrana mi.........


 Bilstrikk sist eg var på hytta......


Fin måte å bruke gamle ullbroderi-garn...



 Jillt og kjapt strikk :)
Oppskrift og ide fann eg på Instragram.... ikkje min ide. Kjekt å bli inspirert på nettet og takk til den som la igjen oppskrift der.


 Fylte og sydd saman :) Klar til toving i vaskemaskin. Eg tova dei på 40 grader.



Eg sydde på ei hampehempme og hengte dei på sedergrantreet mitt som ser ut til å ha tatt kveld etter at eg har hatt det inne i gangen to tre månder i vinter. Det fekk nåler men dei falt av då treet kom ut. Håper at det kviknar til igjen....me får sjå. Nå gjer det nytte som hjertetre på terrassen og lyser opp mens vi venter på meir sommarvarme og sommerblomstrane kjem.


Det passa med hjerte tre no i desse brullaupstider....


Ha ei fin helg fortsatt. Her blir det fødselsdagshelg og hagehelg. 


Urtebedet er blitt fornya.


Ellers har eg fått kokt goé rababrasyltetøy av rabarbra frå frysen i dag. Kokte det saman med heil kanel. Det vart ganske godt.....skal eg seia det sjølv. Då passa det perfekt med nylaga horn attåt.


Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Å!! Så flink du er! Flink å nytta småstundene til fine ting!

    SvarSlett
  2. Artig pynt og deilig mat! Koselig alt sammen!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så søte hjertene ble😊. Kjekk bilstrikk!

    SvarSlett