lørdag 3. mars 2012

På jakt etter lampeskjerm


 Idag var Lilladør på jakt etter lampeskjerm. På Gjenbruken og Fretex på Bryne. Men det var ingen lampeskjermer eg falt for der. Men eg kom heim med desse fantastiske nuperelle smådukane. Dei er ca 10 cm store iulike mønster. Og så denne vasen. Alt til gi bort pris:) Sjølv om det går til gode saker/formål. Så no skal eg bare legge brikkene mine i godt såpevatn så eg får dei kvite og fine. Klar til bruk.





 Fekk lampeskjerm(ER).....etterkvart. Og er veldig fornøyd med dagens fangst. Etter ha vore på Gjenbrukane og Fretex var eg via Ikea før eg enda opp på Living på salg. Fann to lamper. Etter valgets kvaler enda det med begge lampene. Heldigvis var dei på salg. Og ideane og tankane om korleis eg skulle strikke trekk kom med ein gong. Så då rekna eg med att det var eit kupp. Eg er veldig glad i kupp:))))  Har tenkt å fjerne stoffa som er på dei, slik at dei er klar for nye trekk i form av strikk. Eg er nemlig invitert av MR Design til to kveldar der me skal stikke og trekke lampeskjermar. Temaet er natur.  Farge, mønster og design er vårt valg. Kjempespennande......slikt liker Lilladør. Det einaste er at eg skulle hatt fleire timar i døgnet.  Men eg reknar med at den eine skjermen iallfall er klar til påske. Så skal legge det ut slik dokke skal få se resultatet.


Var dei ikkje flotte?

Ha ein fin kveld. 

Takk for mange gode kommentarer, er kjempe glad for dei.

Klem Lilladør


2 kommentarer:

  1. Flotte lamper, dette blir spennende, glede meg til fortsettelsen...
    Søte brikker, kjem nok snart til sin rett dei og :)

    Fortsatt god helg

    Hege

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett