søndag 25. mars 2012

Mykje gildt


 Me har hatt ei flott helg på Jæren med smak av vår... laurdagen var det tid for litt hagearbeid. Helst var det gubben som  stod for det... heldt han litt med selskap iallefall under kaffipausane:)))


Kjekt når staudene dokker opp igjen.


Me var invitert i selskap, alltid gildt det.  Kortet vart laga av papir i frå Søstrene  Grene. 



 Mi svigerinne hadde fått ny kjempeflott ytterdør ........ måtte bare ha bilde av ho, eg fekk lov :) Knall fine!


 Ellers har det vore tid til strikking. Som lova.... blir lampeskjermen ferdig til påske. På tirsdag skal me ha samling hjå MR design igjen. Snart bare monteringa igjen. Gler meg til å sjå korleis lampeskjermen blir.


Sjå kva eg fekk på fredag...alltid gildt å få blomster. Stod å venta på meg når eg kom frå jobb. Klem til givaren.


 Idag har eg byrja på eit nytt syprosjekt. Lite..... men morsomt. Det er slik at eg ler medan eg jobba med det. Gildt med litt humor i kvardagen. Skal legge ut bilde når eg er ferdig med det. Se bare stoffa og fargane. Sart og yndigt.


Sjølv om eg kjøpte ein del stoff på årsmøtet sist helg måtte eg bare ha litt av det nye stoffet Lisi Design på Jærhagen hadde fått inn. Aspegren frå Danmark. Mange flotte fargar og bånd som matcha stoffa. Kan anbefale ein tur der:)))

Ha ei fin og kreativ veke!
Takk for kommentarer dokke legg igjen på bloggen. Alltid like gildt og inspireande. 

Klem Lilla dør.

7 kommentarer:

  1. Eg tykkjer det er veldig moro å inn og kikke på bloggen din. Du er veldig flink! Inspirerande for andre handarbeidsglade :) Helsing Ingrid, venninne av Ragnhild.

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Kjempefine vårbilder!! Herlig når man kan være ute og det spirer og gror!!
    Kjempestilig dør svigerinna di har, har aldri sett lignende. Så fin!!
    Legger meg som følger!!

    Fin ny uke til deg!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  3. Teppe m blonder blir bra det ny vri for deg :-)) aldri seint for å prøva noko nytt.
    Klem gko

    SvarSlett
  4. En kjekk helg hos deg også :)) Knall fin ytterdør og spennende å
    se hva du skal lage

    Fin uke til deg også

    Klem fra Lappeline

    SvarSlett
  5. Det skjer mykje hjå deg. Hagearbeid likar eg veldig godt og eg tar meg nok av det meste her. Spennande lampeskjerm du held på med og den lyse sarte hemligheten ventar eg spent på:) Eg føljer med :))

    Ha ei riktig god veke!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  6. Det er godt no når det går mot vår og gode stunder ute i sola, med hagearbeid, kaffi eller handarbeid, alt til si tid;o)

    Det blir spennande å sjå kva du no puslar med;o) Det var litt uvanleg sarte stoff å sjå hos deg.....;o), men eg er sikker på at resultatet blir bra!

    Nydelege stoff du har fått fatt på, eg skjønar god at du måtte ha ien smakebit!

    Ha gode vårdagar!

    Solklem

    SvarSlett
  7. Her var det mykje fint :) Spennande å sjå kva du held på med :) Kjempefin ytterdør :):)
    Klem Laila

    SvarSlett