torsdag 29. mars 2012

Hurra for den som fyller år!


Cupscakes i ny vri!

 Ei god vennine fyller år idag.  Sidan ho er glad i stoff, fann eg ut eg skulle lage nokre cupcakes til ho- inspirert frå NQF sitt årsmøte. Der delte dei ut mange cupcakes. Eg fekk aldri sjå dei på nært hold så eg laga min egen vri:)  




 Eg rulla saman stoffa og knytte rundt pyntebånd enten på mufffinsformene eller rundt stoffrullen.






Graulerer med dagen!!!! Gler meg til å sjå kva du syr av stoffa, banda og knappane. Ha ein kjempe flott dag!

Klem LIlla dør.

4 kommentarer:

  1. Så fint det var. God ide :)
    God påske :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så smart. Dette hadde eg aldri tenkt på. Artig idè. Heldig er den som får slik ein presang.

    Ha gode dagar!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  3. For ei kjekk gåve, inspirerande og veldig fin!
    Heldige er den som har fått denne!

    Ha ein fin dag!

    Solklem

    SvarSlett
  4. Tenk d va eg som var så heldig å få stoffmuffins dei står til pynt på bordet.Må stå å gogjera seg før eg bruker dei:-))
    Tusen takk Kari og go påske:-)
    Klem Gerd

    SvarSlett